لوازم خانگی، جدیدترین مدل ها از 6 برند برتر دنیا

اما گاهی ممکن است به دلیل استفاده نادرست از آن ها خرابی ها و مشکلاتی در این دسته از لوازم ایجاد شود. براساس این فرمول برای خانه های زیر ٦٠ متر جاروبرقی با توان ١٣٠٠ وات، برای مساحت ٦٠ تا ٩٠ متر توان ١٥٠٠ وات، متراژ ٩٠ تا ١٢٠ متر ١٧٠٠ وات و برای خانه های بزرگتر از ١٢٠ متر جاروبرقی هایی با توان ٢٠٠٠ و ٢٢٠٠ وات مناسب است. بررسی کارشناسان تولید نشان می دهد ٣٠ تا ٤٥ درصد باز و بسته شدن در یخچال ها برای برداشتن آب و یخ است بنابراین خرید یخچالی که آبریز روی در دارد به کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر یخچال کمک می کند. افزایش درآمد حاصل از مصرف بیشتر لوازم خانگی منجر به تولید محصولات دیگر در حوزه لوازم خانگی شد. یادتان باشد مدلی از لباسشویی را خریداری کنید که شیر ورودی آب گرم داشته باشد زیرا بیشتر انرژی مصرفی ماشین های لباسشویی صرف گرم کردن آب مخزن می شود و شستن لباس با آب گرم باعث نتیجه بهتر در عملکرد شست و شو می شود. به گفته این کارشناسان ماشین های ظرفشویی دارای بیشترین بازوی آبپاش، چرخه دمای بالاتر، گرمکن آب داخلی و قابلیت دفع موادغذایی بهترین گزینه ها به شمار می آیند.

با توجه به تعریف کلی که در بالا ارائه شده است تقریبا هر دستگای که برای استفاده های خانگی طراحی شده است میتواند یک لوازم خانگی باشد از جمله لوازم الکتریکی، اجاق گاز، یخچال و فریزر ، تستر، و سیستم های تهویه هوا و لامپ های روشنایی و پمپ های آب. فروشنده دیگر که نمیخواهد همسایهها و مردم صدایش را بشنوند، در را میبندد و سفره دلش را اینگونه باز میکند: «برندهایی مانند «جی پلاس» و «سام» قطعات را وارد میکنند و بعد از مونتاژ وارد بازار میکنند و واقعیت این است که از نظر کیفی قابل رقابت با کالاهای خارجی نیستند. برندهای داخلی طی این سالها پیشرفتهای زیادی را داشته به طوری که بسیاری از محصولات آنها را میتوان از جهات بسیاری حتی بهتر از برندهای خارجی دانست. البته بسیاری از آنها در طبقه بندی لوازم آشپزخانه نیز شامل میشوند تعدادی از انها عبارتند از: آبمیوه گیری، همزمن های برقی، چرخ گوشت، قهوه ساز ها و چای سازها، سرخ کن های برقی، آسیاب کن و مخلوط کن های برقی، خردکن ها و غذاساز ها، کتری های برقی، ساندویچ ساز ها، پلوپزها، تسترها و هود های آشپزخانه . در اوایل دهه 1900، وسایل الکتریکی و نفتی شامل ماشین لباسشویی، آبگرمکن، یخچال و فریزر و ماشین های دوختنی(چرخ های خیاطی دستی) بود.

به عنوان مثال گرانترین یخچال و فریزر تولید داخل که دهم بهمن ۵۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت داشت، اکنون با نرخ ۵/۵۱ میلیون تومان به فروش میرسد. لوازم خانگی بزرگ، همچنین به عنوان کالاهای سفید شناخته می شود، شامل سیستم های تهویه، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کابین خشک کن لباس، یخچال و فریزر، اجاق آشپزخانه، آبگرمکن، ماکروویو و اجاق گازهای القایی و … در توسعه اقتصادی بعد از جنگ جهانی دوم، استفاده داخلی از ماشین ظرفشویی و خشک کن لباس، بخشی از یک تغییر برای راحتی بود. نباید انواع اجاقها و فرهای گازی را نیز فراموش کرد که تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی تخصص فراوانی در طراحی این کالاها دارند. در حالی که بسیاری از لوازم برای قرن ها وجود داشته است، دستگاه های خودپرداز برق و یا گاز، یک نوآوری منحصر به فرد آمریکایی است که در قرن بیستم ظهور کرد. در طول دهه 1980 در آمریکا، این صنعت سالانه کالاهایی به ارزش 1.5 میلیارد دلار را حمل می کرد و بیش از 14،000 کارمند در این صنعت مشغول بکار بوده اند. نکته حائز اهمیت اینکه متاسفانه ما در تصمیمگیریهای حوزه صنعت نتوانستهایم راه میانهای را در پیش بگیریم. نام برد. چه بخواهید زندگی جدیدی را شروع کنید و چه اینکه هر از گاهی لوازم خانگی قدیمی خود را عوض کنید، قیمت لوازم خانگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارست و فاکتوریست که موارد زیادی را تحت پوشش قرار میدهد.

مثلا آنها را به سمساریها بفروشید، به دیگران ببخشید یا در وبسایتهای فروش اجناس دست دوم قرار بدهید. درحال حاضر بازار خرید فروش لوازم خانگی در رکود مطلق قرار گرفته و اظهارات متعدد در لزوم کاهش قیمت ها عاملی شده تا مردم دست ازخرید بردارند اما از آن طرف تولیدکننده تحت تاثیر این رکود قرار نگرفته و تمایلی به کاهش قیمت ها ندارد. در نهایت تمام مشکلات رایج یک غذاساز را مورد بررسی و عیب یابی قرار خواهیم داد. یخچال فریزرهایی که فریزر آن در قسمت پایین قرار گرفته است، کمترین میزان مصرف انرژی و سایدبای سایدها با وجود محبوبیت شان بیشترین مصرف انرژی را دارند. یادتان باشد یخچال های بزرگتر برق بیشتری مصرف می کنند. وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا مجوز قانون ملی حفاظت از لوازم الکتریکی در سال 1987 را تصویب کرد، که تولیدکنندگان را مجبور می کند مصرف انرژی مصرفی هر پنج سال را به میزان 25 درصد کاهش دهد. قانون رقابت یک قانون است که با تنظیم رفتارهای ضد رقابتی توسط شرکت ها ترویج می کند یا به دنبال حفظ رقابت در بازار است.