سالن زیبایی در پردیس تهران (بورگ) بامدیریت هنگامه رویین تن – کلینیک خانه سفید

استخدام و جذب پرسنل یکی از چالش هایی است که مدیران سالن زیبایی پیش رو دارند و اگر هم پرسنل خوب و با تجربه را استخدام کنند، نگهداری و حفظ آن ها به مدت طولانی کار دشواری است. دقت کنید. هر فردی که در سالن شما مشغول به کار است در حقیقت نقش مهمی در انتقال حس خوب یا بد و ایجاد یک تصویر مثبت و یا منفی در مشتریان خواهد داشت. بین کارکنان تبعیض قایل نشوید: به تک تک پرسنل توجه کنید و به آن ها احترام بگذارید، توجه کنید که هر فردی به تنهایی باعث تاثیرات مثبت و منفی در نگاه مشتریان می شود، به آن ها آگاهی دهید که موفقیت تک تک آن ها در گرو موفقیت سالن زیبایی است. به عنوان یک مدیر مدبر و موفق ساعت هایی را برای آموزش و به روز بودن در زمینه مدیریت و تخصص حرفهی آرایشگری اختصاص دهید. اینگونه شما نیز پی به حرفه­ای بودن آرایشگر خواهید برد و او را به عنوان مشاوری دلسوز و کاربلد تأیید خواهید کرد. یک سالن آرایشگری خوب را از روی تجهیزاتش نیز می­توان شناخت. آن ها به دلیل ارتباط نزدیک با مشتریان اطلاعات خوبی را در اختیار مدیران سالن زیبایی می گذارند. البته حالت دادن به مو و سشوار کشیدن بعد از کوتاه کردن مو، اهمیت بسیاری دارد و زیبایی مو را چند برابر می کند.

وکس و اپیلاسیون، تاتو و اصلاح ابرو، میکاپ و گریم عروس، طراحی و کاشت ناخن، رنگ، مش و هایلایت، اکستنشن مو، نانو کراتین گلد (بوتاکس مو)، کوپ و اصلاح مو و غیره. در این سالن آرایشی ۳۰ نفر پرسنل مشغول به فعالیت هستند که هر کدام در زمینه های مختلف کاشت ناخن، کوتاهی ژورنالی، رنگ مو، کراتین و احیا مو، پاک سازی و وکس صورت، میکاپ، شینیون و غیره کاملا تخصصی و حرفه ای هستند. برخی از ترکیب رنگ های جذاب (بنفش و طلایی)، (قرمز و سفید)، (مشکی و سفید)، (سفید و طلایی) میباشند، که بیشترین کاربرد را در این چند سال اخیر در سالن های زیبایی داشته اند و با بازخورد خوبی از سمت مشتریان مواجه شده اند. در طراحی داخلی سالن از ترکیب رنگ ها و هارمونی رنگ ها توسط طراحان حرفه ای استفاده کنید. تایپوگرافی عنصر اصلی یک برنامه ی هویت اثربخش در برندسازی سالن زیبایی است، که معمولا توسط طراحان و حروف چینان و تایپوگراف ها انجام می شود. چه خدماتی می توان در سالن های عروس انتظار داشت؟

بعضی از آرایشگاهها حتی ممکن است لیست بلندتری از خدماتی که ارائه میدهند داشته باشند. باشد. در زمان استخدام و مصاحبه می بایست با گرفتن آزمون تئوری و عملی و استفاده از ابزارهایی مثل DISC مطمئن شوید که فرد مورد نظر برای سمتی که در نظر گرفته اید مناسب است. در این صورت هم می بایست به انتخاب مدل رفتاری مناسب برای هدایت مجموعه دقت فراوان داشت. اگر فرد مورد نظر به دقت انتخاب نشود، حتی در زمانی که کیفیت خدمات عالی باشد، برخورد بد و غیر حرفه ای پرسنل می تواند باعث از دست رفتن مشتریان و ایجاد یک تصویر بد در ذهن مشتریان شود. همان قدری که میتواند باعث زیبایی شما بشود با کوچکترین اشتباه میتواند پوست و موی شما را دفرمه کند. خدمات سالن زیبایی از لحظه ورود مشتریان به سالن زیبایی و اولین برخورد آن ها که می تواند ازطریق مستخدم، نگهبان، باغبان دم در تا منشی، مدیر داخلی، کارکنان و پرسنل، حسابدار و مدیر سالن زیبایی باشد شروع می شود. یک سالن حرفه ای این موضوع رو کاملا درک کرده که هر مشتری، خاص هست و باید توجه خاص و ویژه ای برای تمام مشتری ها قائل باشند. فر دائم مو که به فر شش ماهه معروف است، بهتر است در یک سالن زیبایی حرفه ای انجام شود تا باعث آسیب رساندن به موهای شما نشود.

اگر اطلاعات و یا مشکلاتی در مدیریت و هر یک از قسمت ها داشتید حتما از افراد حرفه ای متخصص مشاوره بگیرید. یک لیست از تجهیزاتی که حتما باید خریداری کنید، تهیه کنید. پس یک آرایشگاه زنانه در مشهد عالی و مطلوب بودجهتان پیدا نمایید تا هر ماه با مراجعه به آن , برنامهای جذاب و مفرح برای خودتان ترتیب بدهید و سبک معاش خود را متنوعتر نمایید . هر مشتری به سفیر برند آرایشگاه تبدیل میشود ; پس درصورتیکه در یک آرایشگاه با مشتریان بهخوبی رفتار شود و هر مشتری , حکم یک شخص خاص و ویژه را داشته باشد، بدون شک حضور در آنجا برای اشخاص متعدد لذتبخشتر خواهد شد و تبلیغات مثبتی ازسوی مشتریان برای آرایشگاه زنانه مشهد شکل خواهد گرفت . در نهایت با توجه به موارد گفته شده مخاطبان آرایشگاههای زنانه از همه اقشار جامعه بوده و محدودیت در پذیرش افراد قائل نیستند. به مواد اولیه­ای که در آرایشگاه مردانه یا زنانه استفاده می­کنند، دقت نمایید.